blackbird , fly fly :)

Nämn något som gjorde dig glad igår:  killarna på balkongen utanför chans :)
Vad gjorde du kl 08 imorse:
låg o sov i min underbart sköna  säng :)

Vad gjorde du för 15 min sedan: satt o sjöng massa grease låtar efter att ha kollat på  filmen !

Det sista du sa högt: "jag vet ! du sa det innan mamma , för en gångs skull lyssnade jag"

Det senaste någon sa till dig: ”kolla rebecka , jag har fått färg på axlarna"

Vad har du druckit idag: coca cola i mängder !

Vad var det senaste du åt: pizza haha

Vad var det senaste du köpte: cocacola

Vad är det för färg på din ytterdörr: vit

Vad är det för väder hos dig nu: grått o tråkigt

Godaste glassmaken: oj inte smakat alla men antingen hallon sorbet eller twister , om man nu kan kalla de för smak :)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja !

Sover du tungt: sometimes , de märker man på mig , för jag snarkar högre än bergatrollet i trolltider

Drömmer du mardrömmar: ja , ibland

Trivs du med ditt jobb: går i skolan :)

Favoritklädsel: det beror på årstid , men just nu , i detta regninga men ändå rätt varma regninga svenska väder så är det nog ett par jeans o ett snyggt linne o låga skor , annars  på sommarn jeansshorts :)

Favoritlåt just nu: blackbird - the beatles

Vad ser du om du tittar till höger: ett fönster o en hellokitty :)



Vad gör dig glad just nu: musik ! o tanken på att de e sommarlov snart :)

Vad ska du göra härnäst: ra på mig en ansiktsmask o börja skriva på engelskan som ska redovisas i morgon haha :)

Höger eller vänsterhänt: Höger , men har alltid velat vara vänsterhänt av någon anledning , tycker väl att det är snyggare o lite mer ovanligt , känns som om alla gör allt med högerhanden *blink blink* ;)

Humör just nu: det är så bra så , dock så gör ju tanken på att man ska gå upp tidigt i mån för att dra sig till skolan en på lite sämre humör  :P

Favoritgodis: typ allt, har massa favoriter actually  ;)


Kläder just nu: jeans o pippitröja  (a)

Sommarplaner: ålands eller finlandsbåten , sommarstugan i mängder, öland , chill med kompisar o sol såklart :)

Hur många kuddar sover du med: 3 :)

Spelar du något instrument: gitarr o piano , självlärd på båda .


Morgon eller nattmänniska: nattmänniska

Vad är viktigast för dig:
kärlek , vänner o familj :)

Är du kittlig: ja , på vissa ställen , hemsk att bli kittlad , jag börjar slåss som fasen om något kittlar mig typ

Snarkar du:  ibland , när jag sover tungt :)

Stjärntecken: fisk :)

Äckligaste insekten: larver , usch , allt som krälar o har sig är äcklig , fobi :(

Längtar du mest efter just nu: sommar , kärlek o sängen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0