traptraptrap

denna dagen har varit jävligt händelserik psykiskt sätt , massa tankar har farit omkring i huvvet o så men ändå känns de bra nu , de känns som att de har löst sig :)

idag när jag kom hem iaf , så bakade jag chokladmuffins o tog min moppe "blåa faran" till adina o tjockade oss o sen drog vi ut på en liten ridtur o rensade tankarn ao hade terapisnack :) de behövdes verkligen :P

nu ska jag hoppa in i duschen o sen krypa ner i min varma sköna säng o nanna :)
känns inte allt för härligt o gå upp imorgon klockan sex för att dra sig till skolan när jag hellre legat o sovit hela dagen , menmen , bara några få skoldagar kvar tills sommarlovet :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0