tänk mitt i natten som gör at tjag inte kan sova

livet går bra nu kompis , tror jag iallafall. jag har mina vänner som jag är superglad över att jag har. jag har min familj och en haltande hund. fortfarande söker jag efter något mer .. som skulle göra mitt liv fulländat . jag kanske aldrig blir riktigt nöjd förrens jag hittar det . samtidit har jag fortfarande dig på tankarna.. vilket jag inte borde ha längre  för det där var way long ago men ändå vill jag se mer av dej, prata med dig halva nätterna o träffa dig sena sommarkvällar, som vi gjorde förut .. 
hoppet finns kvar och det gör längtan också.

update: fastnade framför datorn med asbra musik ändå , jag som skulle sova.. blev chockad när jag sågatt klockan redan var tio i ett o jag kom på att jag ska upp om sisådär 5 timmar , tur att jag sov länge i natt då (natten till söndag) .. aja jag är inte ens trött ... jobbigt va? ne men jag måste ta o sova nu , kommer vara som en zoombie i mån annars , vilket jag faktiskt alltid är ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0