min räddare i nöden :)

just när jag trodde att mitt liv skulle gå under , att jag skulle få sitta hemma ensam en sån här fredagskväll så kommer min räddare i nöden Emilia o räddar min kväll från hund dreggel , popcornkrig o vildawestern filmer :)

tänkte bjuda på en typisk konversation mellan oss , ifall någons öde såg ut som mitt var för fem minuter sen , o kommer sitta hemma o därför ha så tråkigt så att personen faktiskt kommer läsa den :) så here you are ! ^^




Rebecka sjögren säger
ååh min gud ;D är du döende eller e du lite frisk för att träffa mig en stund;D?

Emilia Ståhl säger
ska t stan sen kan ja träffas  
är inte döende  
tar ju massa medeciner nu ^^

Rebecka sjögren säger
va bra ;D när ska du till stan o hur länge ska du va där beeeeeeeeeejby ;D?
jaaa jag har saknat dej , därför jag e så glad på dej  
o kallar dej beeejby , för att du blir horny utav de ;D
Emilia Ståhl säger

1. vet inte men snart å dåååååååå ska vi ba handla  
2. Jag har saknat dig megamaximke ;o
3. Jag blir riktigt horny över det, lika horny som min nya mobil gör mig D;
Rebecka sjögren säger

1. åååååkeeeej men då blir de bra för min mamma håller på o laga mat o så , så då hinner jag äta o massa gott ;D
2. K bry
3. ooooooh e ´de en nokia 310 , eller bara en sån där gammal iphone 4 ;D (ironin känns härlig i magen)

Emilia Ståhl säger
1, as bry
2, muckaru lr?
3, iphone 4 helt ärligt 

Rebecka sjögren säger
1. ja , jag låssar inte om ditt bry utan pretendar att du skrevv "as bra "  
2. ja  
3. nu blev de jobbigt , för jag vet inte om du e ironisk eller inte   
men om man tänker efter , så kan inte ina föräldrar vara så smarta  
om dom ger dej en dyr som fan mobil
jag menar till DEEEEEEEEEEEEj
du kommer lixom klumpa när du sätter på ** ************** o tappa den o så går den sönder  

Emilia Ståhl säger
1, menade as bra
2, komaaan
3, HAHHAAHHA... har nån ful nokia för 200 kr xD

Rebecka sjögren säger
1. i knew it bby ;D
2. yeeeeeeees , kommer me min monster moppe sen faaaaktiskt ;D
3. jaha ......   ne men seriöst , bättre än inget ;D
nokia är hållbara ;D

Emilia Ståhl säger
a fast nä ;d

Rebecka sjögren säger
nu vet jag inte va du svara på ,, 1 2 eller 3?  
eller kanske fyraaa ;D





upprepad bild jaaaag vet , men ska skaffa nya actually ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0