im to cool for school :)


precis lagt ifrån  mig penna o papper efter att ha skrivit både kemin och engelska , jag hade hoppathinnas på att plugga lite på son och biologin , men det har jag inte tid med. för nu villjag  bara hoppa in i duschen o sen gå o lägga mig , jag blir helt slut av allt detta plugg.:P
men så är de för alla , att lärarna lägger en massa nu på slutet i guess :)

dagen har förövrigt varit bra :) skolan var som vanligt , rätt slappa lektioner , då man mest bara satt o klia sig på pungen .. xD sen efter skolan träffade jag rene en sväng me adina :)
jaja , hoppas ni oxå hade en bra dag :) puss godnatt på er ! <3



upprepad bild , ska köra en fotodag nån gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0