blå faran i farten igen :)

var nyss iväg o träffade adina och candra en sväng ! haha en bild lyckades jag ta o de va när jag skjutsade candra på min moppe :)!



imorgon blir det att gå upp klockan 5 för att dra till stockholm med mamsen o shoppa gärnet :)
ska försöka ta någon bild ! men känner att ja kommer ha fullt upp med annat ! :)

jaja , ska faktiskt hoppa in i duschen nu o sen gå o lägga mig ! annars kommer jag vara som en död zombie i morgon o göra samma misstag som idag , o försöka lita på att man kan sova 5 min till utan att försova sig, vilket slutade med att jag vaknade 07.05 o fick stressa röven av mig på den kvarten jag hade innan ajg var tvungen o dra till bussen :)! jaja , säger väl godnatt nu ! puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0