Älskar att driva :)

till er alla små nolifers igen dårå :)!

Rebecka sjögren säger
öhm jaha , nu står ******* utanför mitt hus   va fan ska ajg göra?
EMILIA        
JAG DÖÖÖÖÖÖÖR

Emilia Ståhl säger
HAHAHHA SJÄLV?

Rebecka sjögren säger
JAAA   VAD JAG SER 

Emilia Ståhl säger
OMFG
HAHAHHAHAHA

Rebecka sjögren säger
SHIIIIIIIIIIIIIIIIIT  
EMILIA 

Emilia Ståhl säger
SKOJAR DU ME MIG?

Rebecka sjögren säger
VA SKA JAG GÖRA

Emilia Ståhl säger
HAHAHHAHAHA

Rebecka sjögren säger
NEEEJ 

Emilia Ståhl säger
HARU SMINK PÅ DIG?

Rebecka sjögren säger
EMILIA , NEJ HJÄLP  
JAA  DE HAR JAG

Emilia Ståhl säger
DÅSÅ GÅ UT Å FRÅGA VEM DET E LR NÅT
LR TYP BEHÖVER DU HJÄLP ME NÅT?

Rebecka sjögren säger
HAHA , BEHÖVER DU HJÄLP MED NÅT DITT PSYKHUVUD TYP ELLER?
NE MEN SERIÖST   O SHIT ,
NU JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLAR MESSA HAN MEJ  
EMILIA JAG DÖR HAN HAR SETT MEJ  

Emilia Ståhl säger
VA SKREVV HAN?
HAHAHHAHAHA
JA DÖR HÄR BORTA, AV GARV!!!!
ÄR DU RAKAD? 8d

Rebecka sjögren säger
OM DE VA JAG SOM SATT MED DATORN O ISF SKULLE JA GKOMMAUT 
HAHAHHAHAHAH JA

Emilia Ståhl säger
UT ME DIG DÅ
FAN BECKA GÅ INTE MISTE OM DET 
men va inte för på
tänk dig att det är typ ***

Rebecka sjögren säger
hahahhahahahhahha , jag bara drev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0