update ;)

haft en bra helg , känns som om den varit ap lång , typ som ett lov eller något , vilket e skönt , så då märks knappt den där timmar som ställdes fram inatt :p

idag har ajg inte gjort så speciellt mycket , kom hem från emilia i morse  o sen va jag ute o gick med adina o våra hundar i typ 4 timmar haha :P skönt som fasen var det iallafall :)

imorgon blir det skola igen , känns ju faktiskt mkt mindre nice ! efter skolan blir det tandläkarn o sen navelpiercing eftersom det inte blev av i fredags :D

nu ska jag hoppa in i en varm dusch eftersom jag är ap kall fortfarande efter promenaden! sen blir det en stor mugg varm oboy , börjar få ont i halsen o är inte taggad någonstans till att dra på mig en förkylning ;)
tror dock att det finns en anledning till mitt halsont :P
aja , puss hej på er finisar ;)




orkade inte ta nytt kort ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0