söndagsmys i min varma säng för mig själv .. ;)

precis kollat på the boy in the striped pyjamas, så nu e jag helt svart i ansiktet av att mascaran har runnit , haha vackert .. mkt rörarande film förövrigt..

nu ska lilla jag hoppa in i duschen o bli lite fräschare , ska göra en awesuuummm bodyscrub ;) looove 
förövrigt slutar jag 10.50 i morgon , lite onödigt att ens gå till skolan men men, tycker om känslan när man slutar tidigt o känner sig " fri som en fågel" .



mkt loove till vädret idag oxå , dock så har jag suttit inne , såklart , idiot som ajg är .. men jag visste inte att de va 10 grader ut :O trodde de var typ 2 :P



en ginger får pryda detta inlägg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0