sol vind och vatten

Känns som om mitt liv rullar på rätt bra nu faktiskt :D

är rätt mkt som händer nu framåt!

*jag och adina funderar starkt på att dra upp till sthlm o fira valborg med massa trevliga människor!
* sen blir det sthlm igen för min del med mamsen o syster för att shoppa av mej lite inför sommaren :D

jag är så jäkla taggad inför sommaren faktiskt :) ååh jag blir helt till mig när jag tänker på sena sommar kvällar med underbart folk , soliga dagar på stranden o att sitta ute vid min sommarstuga o bara va :)

jag o adinis har även fått den spontana idén att vandringscampa i nårra dar.. typ gå 4-5 timmar varje dag o sen campa på platsen vi kommer till o sedan fortsätta dagen efter  , frågan är ju bara hur långt vi kommer , och dilemmat med det hela är att vi måste uträtta våra behov utomhus haha :)

är rätt glad för att bo i sverige ändå , eftersom jag älskar svensksommar :D:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0