russian girls!

i sånna här stunder när man sitter o funderar o hamnar i djup sorg typ haha , så e man glad för att man faktiskt har kul i skolan ibland :)  typ som när jag , oscar och adinis sitter o pratar med varandra i telefon , fast telefonen är ingen telefon utan en penna o så sitter vi där o typ " heeeeello , i´m looking for an russian girl!" och " do you got any Konkelberries ?" för ingen av oss kan de engelska uttrycket för konkelbär.. :)
brist på mognad och humor men det är ändå för jäkla kul :)




den här bilden fick mig att minnas att det tog mig hela sommarn att få en kille att förstå att jag inte är serb.. han kunde inte acceptera att jag var svensk, (asså alla som bor i sverige är ju tekniskt sätt svenskar , "både gul o vit o svart gör desamma har han sagt "  ) men i vilket fall som helst trodde han att jag var serb eftersom jag har Bruna ögon ! han sa " Ingen svensk kan ha så bruuna ögon ?"  men sen va han inte så smart i ren allmänhet , han trodde att norrland låg i usa och att hongkong va dess huvudstad.
förövrigt  hade han intalat sig själv om att han var Serb själv men i sanningensnamn va han bara 1/4 dels finsk.


Godnatt herr Luffare säger jag , nu ska jag Duscha o sen hoppa i säng!

( att jag aldrig kan komma i säng tidigt, det kommer jag ångra i morgon  bitti när klockan ringer klockan sex! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0