My sweet 16 ;)

wohoo , idag fyllde jag år , första gången i mitt liv som jag fyllde år i skolan , har alltid varit studie dagar o liknande annars:P
de va kul höhö ,
fick massa fina grattis o härliga kramar o klassen sjöng för mej o hjerregud vilken bra dag det vart faktiskt :)
Emilia säger att hon kommer överraska mej o att jag måste åka på en buss med ögonbindel i 1,5 timmar , haha fett kul ju :)

okej , anledning till vrf jag inte bloggat idag så är det för att jag har spenderat istort sätt hela min dag i skolan i dag , var i skolan först , sen utvecklingsamtal sen  har jag även hunnit med en snabb promenad med hunden :)
nu ska jag plugga tyska glosor för första gången på  ap länge , ska bli hum.. intressant:)




ja jag snodde bilden från adinas blogg men ajg tyckte om den :)
jag , candra muslim och szimone :P


ett tips !

ni som tycekr om att vara lena o fina , ni ska testa socker och olja  o sen scruba kroppen me det , typ fötter o händer iaf:) awesome är det , o man har det hemma:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0