min dag :D

var hemma idag för att "återhämta" mig , så nu mår jag mycket bättre :D


min dag har sett ut som följande :



såg att hunden stekte i solen så jag satte mig brevid honom mot husväggen o solade lite med honom :D
(han är nytrimmad , därför han ser ut som en råtta , det ska föreställa en tax)


sen kom adina förbi en sväng o vi gick ut o gick i det fina vädret, kunde inte motstå en skön promenad i det fina vädret , så jag sket i min onda hals :P


sen kom mamma o min syster hem från ullared nyss med lite saker till mej :D


hello kitty väska/kasse som e apbra o ha när man ska campa eller något:D
Leopard väska o deo:D



southpark t-shirt
2 par leggings-svarta o ett par mönstrade


tre par trosor och två bar tights ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0