Je t'aime et tu me manques mon ami dans la vie <3

jag känner såhär , jorden går ju under nästa år ?! o nej tänker inte på filmen 2012 för den har jag inte ens sett , utan forskarna säger ju att en vulkan i yellowstone nationalpark som e big mama fet kommer sprängas nästa år den 23 dec. o maya folket har ju oxå sagt att jorden går under nästa år , så de kommer komma aska på typ hela jorden o vi kommer inte kunna odla mat o så WOLLA så dör vi alla , snippsnappslut :) ...
ivilket fall som hellst om jorden går under , vad fan har jag gjort i mitt liv då?
jag har levt som en instängd unge typ , försökt hålla mej till regler o hit o dit , jag kommer ångra som faen att jag inte levde livet fullt ut om jorden går under .

andra tankar som cirkulerar är att jag är kräsen , faktiskt ... när de gäller "kärlek". jag söker inte mr perfekt , men liknande .. jag har lite problem med att ta " vem som helst" så jag typ letar fel o tralala .. thats hard..!

för övrigt saknar jag mormor som fan ,  känns tomt som satan nu när hon inte lever mer .. när man sitter där på tex 40 års festen känner man att en plats är tom , det är typ som om det e en stor fet pil som svävar i luften o pekar ner på platsen där hon hade suttit om hon levt.  visst , det är väl bara o försöka göra det bästa av situationen , men det är inte så lätt när man förlorat sin bästa vän ..
tanken åker vidare till morfar som är en sjukt stark person .. han har klarat av hur mycekt som helst o han är verkligen en förebild , precis som mormor ! <3


Je t'aime et tu me manques mon ami dans la vie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0