fråga till er! :)

varit hemma idag , mådde inte allt för bra idag och vem säger nej till att slippa skolan lixom ? ;)
blir nog till att stanna hemma imorgon oxå , dragit på mej både feber o halsont!

tänkte att jag skulle ta o göra en fruktsallad så jag får i mig något iallafall:D

en liten snabb fråga bara till er som har koll !

jag sökte lite på google , vad man ska använda sig av när man rengör sin navelpiercing men det var väldigt mkt olika saker o jag fick inte ut så mkt utav det ,
så tänkte ifall någon av er vet vilket man ska använda sig utav och vilket som är bäst .. tvål o vatten , alsolsprit eller koksaltslösning? ;)

mycket tacksam för svar :D:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

koksaltlösning!!

om du inte har sårtvätt vill säga...?

annars funkar det bra med att blanda kokat vatten med salt och tvätta rent med tops.

Plus så "tvättar" man ju när man duschar, typ. Men det är viktigt att inte ta för mycket tvål, för det torkar ut.

2011-04-07 @ 21:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0