fettisdagen :)

jag är ett gå ut o gå freak:) gick precis 7 km!
när jag kom hem tog jag bara en macka o sen drog jag med mej hunden ut på en promenad, va ju tvungen eftersom det är 10 grader varmt och solen lyser på som fan :)
dock höll jag på o dö, för de va varmt som fasen , emot va jag e van vid nu när det har varit minusgrader i månader:P


nu ska vi snart ha gäster , elr ja en del av släkten kommer för att fira  min födelsedag lite i efterskott! gjorde nyss klart tårtan:P

btw! jag har alltid trott att det heter fettisdagen , asså FETTIS dagen , men det heter de ju inte :O de heter FET tisdagen , jag som trodde de var en dag för mej o älskade bert karlsson , men acknej ! :(



så här avslappnad vad jag i morse när jag hade massa tid på mej att sitta o dega vid datorn !


yoyo , rakt upp i näsan bild ;P hahaha tyckte den va lite kul eftersom jag försökte ta en seriös bild med misslyckades totallt när datorn föll bak en aning:P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0