...

nej nu känner jag mig fuckit neggo , så gör en glad o göra hissar lista :)


* dagen med Lisa istan var toppen (Y) dagens lilla shopping va me awesome , bild kommer :)

* Fredag med EMILIAAAA:)

* att tjejer har sååå mkt kul o välja på o göra som t.ex , färga håret, smink , massssssaaa kläder :)

* att musik  existerar , hade kännt mig ganska tom annars

* att riktigt superduper bra människor finns där ute

*  att jag har typ allt jag behöver , när de gäller saker :O , vill dock ha en vattenpipa , annars så :)

*  att jag typ kan sjunga , går o lyssna på iaf , blir lite roligare med sång då , när man vet att alla i omgivningen inte plågas till döds :O:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0