dissar lista - låååång

har en dålig dag elr iaf dåligt humör så kände för en dissar lista



* att bli playad elr va fan jag ska kalla de , bli behandlad som skit o luft ,  känns såå kul ibland .

* bli kallad fjortis för att man har bröst.. vart e världen på väg..

* folk som påpekar att " ååh akta hennes löshår ," för att folk ska fatta att jag har de  o för att personen ska känna sig lite bättre än mig av någon anledning... mitt hår går inte av om man tar på det :O o jag kan tala för mig själv.

* att man bara passar för ens "vänner" vid vissa tillfällen ..

* att jag alltid  kåtar sönder i någonsom jag aldrig kommer få , hmm ... ja .. fan dååe..

* att tjejer alltid ska försöka se så jävla bra ut , men att killar bara kan raka av sig håret elr låta det växa ner stripigt till fötterna o  sitta o bossa över oss ..



that´s how i feel right now , faktiskt .. riktigt sårad o sur ..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0