söndag=rehab :)

jag ser seriöst söndagar som en rehabsdag ! fredag o lördag brukar folk festa gärnet o sen på söndagen så chillar man o hoppas på att bakfyllan ska gå över :)
själv har jag inte druckit nu i helgen *good gir* , men ändå är jag hur seg som helst idag , ligger typ bara i sängen och är helt slut ! egentligen skulle jag till morfar i dag o fira hans födelsedag men jag pallar verkligen inte , jag är för trött för att höra allt de ska snacka om , o mamma som typ kommer sitta o berätta mina "hyss" som hon kallar det för alla o sen ger alla en onda ögat , !
jag känner att om jag drar dit så kommer jag somna i smörgåstårtan :)
så jag  ska ligga hemma o lyssna på California king bed-Rihanna ,( som jag nog har lyssnat på minst 150 gånger i rad ) och typ ha rehab dag med ansiktsmask , hårinpackning och fotbad:) 
känns mycket mer värt faktiskt :)
jaja , nu ska jag iallafall dra mig mot matbordet o äta mig fet så att jag fort kan rulla tillbaka till sängen igen ! :)



upprepad bild :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0