relax tips

så ajg gör när jag känner att jag har massa tankar i huvudet och känner mig stressad osv är att

* gå ut o gå , helst kvällspromenad.. då allt är relativt lugnt och solen håller på o gå ner det blir mer fridfullt då :)

* sätta mig o dra på mig headset o lyssna på instrumentala låtar , helst med bara något enstaka instrument , för annars blir det lätt kaos o svårt att bara vara.
eva cassidy  låtar är även jätte bra rensa huvvet låtar enligt mig !

* avslappningssnack  , finns på spotify o tuben o överallt , funkar faktiskt , dock lyckas jag alltid somna för att jag blir så relaxed :)

* sätta mig i skogen , lägga mig i solen eller ligga i gräset på kvällarna o kolla upp på stjärnorna !

mitt absolut bästa sätt att bara vara är att dra ut till min sommarstuga ute på en ö mitt i sjön  på kvällarna ser man rakt ut över vattnet och solnedgången om man sitter ute på altanen .
där är det bara en själv som är istortsätt man störs knappt av något , kankse en båt me tyskar men dom gör inte annat än att fiska !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0