jag kanske har lite till liv trots allt ! :)

äntligen sommarlov !
jag väl i stort sätt haft en liten bloggpaus på några dagar , så ärför jag varit lite off , men tänkte att jag skulle försöka ta tag i det lite nu när det är lov och dessutom dåligt väder :D

under dessa dagar som jag har varit i min egna lilla värld och inte bloggat har jag iaf legat ute i solen de dagarna som vädret iallfall ville sammarbeta med mig .
jag har åkt båt med pappi och varit ute i min lilla sommarstuga på en ö mitt i sjön o chillat !





jag har lekt med kompisar och jag har även slutat nian o grundskolan är nu slut för lilla mig ! mamma var så stolt så jag till o med lät henne krama mig , utan att få betalt för det *blink* ;)




jag har tagit lite egobilder som jag lovat tusen gånger om !



var även hemma hos ole en sväng o firade att vi slutat skolan ! :)
inte så smickrande bilder :P :)

det är i en kort sammanfattning det jag har gjort under dessa dagar jag inte har bloggat !

sov även hos candra i natt och nu ikväll tog jag en promenad med lisa o stack ner till sjön o badade i det iskalla vattnet ! :)
haft en mkt bra start på lovet ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0