hjälp sökes , typ :)!

okej ,jag skulle vara jättejätte tacksam för hjälp !

jag använder löshår , vilket ni antagligen redan fattat , men grejjen är ju den att jag använder clips , vilket jag kan tycka är rätt jobbigt i längden. eftersom man ska sätta i det och ta ur det dagligen så jag tänkte att Micro/loop hair  kanske är något för mig , men då är ju frågan eller ja frågorna

* är det smidigt ?

* trasslar det mycket?

* vart finns det inte för dyra och bästa håret att köpa ?

* hur länge brukar de kunna sitta i?


( har massa fler frågor men känner att dessa får räcka för tillfället xD )

har ni bara svaret på en av frågorna så är jag fortfarande jätte tacksam som sagt ! :)

de som hjälper mig och svarar på frågorna belönas självklart med en länk :) !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0