det går bra nu kompis!

livet rullar fan på nu känner jag ! det händer en hel del nice saker nu

*avslutningsfest för niorna igårkväll ! ska försöka lägga upp bilder :)

* min syster kom hem från sin tågluff

* nästna en vecka ledig från skolan nu pga kristihimmelsaken , sen två skoldagar o sen sommarlov

* jönköping på tors eller fredag med syster !

* liseberg på lördag med älskade emilia

* skolavslutning! = sommarlov


sorry för att jag inte har bloggat nåt btw, men har inte haft tid eller lust .
idag , var jag hemma från skolan eftersom jag inte kom i säng förrens vid halv två igår o jag inte pallade upp vid 6 , så jag har legat ute idag o jobbat på brännan o snackat med syster o ätit melon :)
sen ska jag dra till emilia en sväng o träffa henne , o sen ska jag ut o gå en kvällspromenad ikväll, !
det är istort sätt så min dag har och kommer se ut :) 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0