vad gör vi nu kör vi ! feeejk

hejhejhej:) sitter nu på golvet hemma hos Adina medans hon solar solarium , ska sno det från henne sen när hon är klar , vem vill inte ha lite färg nu i vinterblekasverige lixom?:)
i morgon blir det som sagt Vetlanda o shopping o kanske lite godis på det vem vet ;P
glömde lägga upp bild i går på paketet som jag fick hem men det var iaf mitt löshår i från Rapunzelofsweden!
dock 50 cm är kanske lite långt, får se om jag ska klippa det lite eller hur jag gör, men är iaf grymt glad för det:)
Stort tack till Johanna som hjälpte mej med att fixa allt , eftersom jag knappt visste något om löshår innan
Kika gärna in på hennes blogg:  http://jjohannas.se !
adina fes ;:O blääääähhuuu

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha så lite så ;)

tycker bara det är kul att du frågar faktiskt :D



passar löshåret bra och sånt där nudå? :)

2011-01-04 @ 23:32:38
URL: http://jjohannas.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0