i dag , nu , snart, ikväll och imorgon!:)


Okej.. idag hade ajg de där förbaskade fysikprovet .. gick dock helt okej , vilket jag faktiskt inte hade förväntat mej eftersom jag itne började plugga förrens strax efter elva igår kväll! min vanliga pluggteknik som får mej lika förbannad på mej själv varje gång!

Nu sitter jag här o gör ingenting faktiskt ,lyssnar bara på dålig musik o tänker typ! Snart ska jag leta upp en te påse bland alla de vi har o göra te, fråga mej inte vrf , tycker inte om te men nu ska jag banne mej börja göra de..
Ikväll , som om det inte redan är kväll?! ska jag fixa lite på mitt rum o sen göra en ansiktsmask samt duscha:)
och slutligen i morgon är det skola och sen ska jag och adinis gymma efter skolan , känns som att de kan behövas nu , har fan inte gymmat elr gjort nåt sen i fredags , det blir nog faktiskt två träningspass i mån , ska antagligen träna med Lisa sen på kvällen !

jaja , tiden börjar dra sej mot snart och ni vet nog vad det betyder!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0