byx ångest?:O


jag satt o tänkte på mina kläder o min överfulla garderob o tänkte  "faan , jag har seriöst inga byxor typ,måste köpa nya" sen gick jag o kolla o hitta alla domma , jag ba "hoppsan , här har man köpt på sej en massa i sitt undermedvetna" typ:P



från h-v : skinnbyxor, chinos!
uppifrån o neråt : oversize boyfriend byxor från gina (som jag köpte för as länge sen , inte använt ;O)
"stentvättade" jeans från Lindex, använt:P
Tighta jeans från gina , använt typ en gång
oversize byxor, vet ej vart dom e köpta:P

måste fasen gå igenom min garderob nån dag , den är stor o helt överfull.. kanke hittar massa fina saker , nästan som att gå o shoppa fast man redan har betalt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0