BoomBoomBoomBoom i´m sitting in my room:) ?!

dagen har faktiskt varit helt okej! märkte att har man en bra inställning så blir de faktiskt nästan men bara nästan kul:) jag bestämde mej för att vara en glädjespridare idag o de gjorde andra på bra humör me .. trots att det faktiskt va första skoldagen efter lovet ! är dock vääldigt trött men det hör ju till att gå i skolan!
stressade halvt ihjäl mej i morse otrodde jag missat bussen , men som tur var va bussen sen så jag hann me:)'
så min dag startade inte så bra men men .. :P

just nu sitter jag o sjunger massa låtar som jag altid sjöng när jag var mindre , jag har ju sagt innan att jag älskade Westlife när jag va mindre så sitter o sjunger uptown girl nu o ser glad ut:)

fick även en liten söt o behövd present av adina den fina imorse när vi va på väg upp till skolan , haha en söt ögonmask som hon hade hittat inne på hm ;) jag har sagt till henne att ajg vill ha en , eftersom jag jämt blir as sur när jag vaknar o de e ljust ute , för då e det för ljust för mej att somna om .. men nu e det problemet löst :):)

nu ska jag dra med mej min syster ut på en promenad o lyckas jag inte me henne får jag tvinga hunden , vill inte gå helt själv ute i mörktet , tur man har en tax som kan rädda en från monster o andra farligheter eller?;)

hörs senare:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0