Just nu ligger jag i sängen med ena handen...

Just nu ligger jag i sängen med ena handen under hakan o Kollar ut genom mitt rätt så stora fönster . Utanför mitt fönster ser jag den mörka och stjärnklara himlen :) något ni kanske Inte redan visste om mej Är att jag älskar stjärnorna ! Det Är som om allt runt om kring en stannar upp och man bara Är i nuet ! Jag Har hört att man Inte kan fotografera stjärnorna , eller i vilket fall som helst Inte filma dem ! Det Är därför man ifråga sätter niel Armstrongs(Stavning) mån resa eftersom man ser stjärnorna på filmerna från månen :) jaja i vilket fall som helst så e stjärnorna fina o nån gång i livet så ska jag göra film till verklighet o ligga på motorhuven tillsammans med min kille o Kolla på stjärnorna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0