Hiss & Diss





  • Chinos på killar helst Beige, stilrent  o jäkligt snygg! en Lila t-shirt elr tröja till det är dödligt snyggt
  • Sportlov och alla andra lov
  • en speciell killparfym som jag sucktar efter när någon har den på sig , vet dock inte vilken vilket jag MÅSTE ta reda på :)
  • accessoarer , kan göra en hel outfit
  • filmen Matilda .. har tyckt om den sen jag var liten o har sett den en massa gånger :)





  • Killar med långt flötigt hår.. visst just längden e helt okej , typ en skatefrilla men längre än så funkar inte .. förutom dreads för de e för jäkla fina grejjer:)
  • Mittbena , visst jag hade de i går  men fan va jag har tröttnat på de , det är inte ens snyggt längre för uttjatat.. allra helst mitt bena när man inte har lång lugg utan har en raklugg som man sen delat på mitten xD
  • hästtokiga människor som absolut måste börja diskutera om den e halvblodig elr fullblodig, varm elr kall .. o man bah "hopp, jag kallar det för hääst "
  • att apelsiner är jobbiga att skala för de e förbannat gott:)


Kommentarer
Postat av: linarebecka - mitt liv som blondin

håller verkligen med dig om det där med dissarlistan, hästtjejer är dryyyyyga!:)

2011-02-14 @ 21:42:56
URL: http://linarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0