precis just nu ;)

sitter nu i min säng o lyssnar på magnus uggla ,( min älskling ) och pluggar tyska o försöker nöta in de förbannnade glosorna , nu jäklar får provet i mån gå bra :P

dagen har spenderats i skolan o sen med adina i vetlanda , där vi solade o shoppade lite !

känns rätt gött nu faktiskt , i mån är det fredag o sista dagen innan lovet , lovet är verkligen efterlängtat nu!
kvällen i mån kommer att spenderas med mys i sommarstugan med adina o massa gott (a)
ska försöka ta lite bilder då :)

nu ska jag hoppa in i duschen , o sen lägga mig ;)
så godnatt på er ;)

gamla bilder på mig o mina systrar när vi va små ! 




min syster Lisa är allti så här glad när hon bajsar ;)



hiphoparN Petra    ** cameltoe , cameltoe, cameltoe**



o jag själv som vill ha bullar men min syster ger mig om inte ! ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0