självförsvarssnack

jag satt i bilen me mamma hem från stan nu o snackade om våldtäckt o att tjejer är ganska utsatta o att man ska vara jävligt försiktig, de fick mej att tänka på att jag tänkte ge er ett litet tips ifall någon skulle överfalla just dej .

en gång i höstas träffade jag en kille som håller på med självförsvar o så o han sa de att "blir du överfallen , sparka , sparka som fan"
han menade att om man inte träffar killen på " pungen" så ska man sparka vidare , han sa att man inte behöver träffa just precis mellan benen utan man kan sparka som fan  på partierna runt om kring , på innelåren osv.  för det gör jävligt ont det också.


så blir ni överfallna vilket jag verkligen hoppas att ni inte blir så ha med er detta , sparka som en unge i magen !:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0