Om mig

Kom på att det kanske skulle vara smart att skriva lite om mig själv så ni har lite koll på vem jag är.

Jag heter då Rebecka , är 15 år och bor i småland. nej jag snackar inte småländska utan  mer rikssvenska elr vad man brukar kalla det.
jag är lång men ändå kort , beror på vem man jämför med:P
det jag lägger ner tid på förutom skolan då, är bl.a kompisar, Musik och datan, har alltid haft stort intresse för musik ända sen jag var liten, så det är en stor del av mitt liv.  Jag är en social och pratglad person , men har lite svårt att hitta mig själv och ett lugn så mkt pågår i mitt huvud just nu :P okej detta var en kort sammanfattning om mej , lite onödigt men kan ju va bra att veta vems blogg man läser lixom:)
ha en bra torsdag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0