Ny header???

Hejsan :)
Min kompis gjorde en ny header till mej men dock vet ajg inte om det fungerar , hon kan se den men ajg kan inte så det får bli som det blir:P
sitter nu och lyssnar på McFly , vet dock inte varför men det var ett tag sen så:P

är trött som fan , både fysiskt och psykiskt . är sjukt trött på det mesta just nu , allra hellst skolan.
skolan pressar mej sjukt mkt , massa läxor, prov och inlämningar. Jag är lixom bara 15 år , jag är fortfarande ett barn elr ja på sätt och vis, mer mellan barn och vuxen men ändå. jag kommer ju hinna tröttna på skolan innan jag ens hinner börja på gymnasiet:O men aja det är väl antagligen en del av tonårens underbara värld elr nåt:P

tur att det är fredag i mån och sen är det helg:)
helgen kommer att spenderas med min kompis Emilia;P
vi har planer , kan dock inte skriva det här ifall någon som inte borde läsa det läserxD

ska ut o ta en dusch nu :) pusshejjs<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0