fredagnatt/lördag morgon?

sitter nu här i emilias säng och tänkte skriva ett litet inlägg innan vi ska sova:P
kvällen har varit bra, träffade kompisar och var allmänt sociala:)

en sak jag bara ville tillägga som jag stör mej på,, det är när folk som har gjort fel och vet om det inte kan erknna det utan ska sitta och försöka morala om att de är störst bäst och vackrast och alltid har rätt, vilket ingen är/har. så ist för att erkänna elr vad jag ska kalla det , och säga att de har gjort fel så sitter de och gör allt för att jag då i detta läget ska känna att det är jag som har gjort felet, att allt är mitt fel , jag får dampet (ursäkta uttrycket) jag menar vafan , att för en gång skull kan man väl bara stå för sina misstag:O jag blir så jävla trött på sånna människor , och jag  tror nog att det finns någon som känner igen sig i detta.

men men ska sova nu elr nja snart iaf:P
puss gonatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0