unstoppable..;)

har precis kollat på spy kids 3D fast utan 3D glasögon :P haha tycker fortfarande att dom filmerna e bra(A)
sitter nu vid datan mätt som fasen efter pizza o cola o lyssnar på kat deluna-unstoppable:)
var i stan innan tanken va att jag bara skulle leta efter cupcakesljus som jag vet skulle funnits i vetlanda men dom va slut elr nåt för jag hittade dom inte ;( men ist köpte jag:
  • Taklampa- en sån där billig boll typ gjord av rispapper elr va det kallas på jysk:)
  • lack leggings för att mina gamla e sönder och oxå ett par vanliga bomullsleggings eftersom alla mina andra har försvunnit:O
  • doftljusgrejj , en sån där kruksak o sen häller man olja på den o så luktar det mumma:):)
  • doftpåsar:) som Wonderbaum fast tjejigare;P
  • små jätte fina pillerburkar , ser lite ut som läppglans burkar:) perfekta att lägga ipren o P-piller o sånt i:)
  • nagelfilar me söta grisar på:)
  • Målarfärg till rummet:)
  • lila galjar (sånna som på bilden fast lila då)
  • julgardiner:) (mamma betalade dom dock)
haha min söndags shopping :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0