tralalla:)


sitter o lyssnar på Cee Lo Green – Fuck You, lite smått kär i låten:)
jag har seriöst inget å göra , har suttit framför datan typ hela dagen :)
måste bara säga att jag tycker att Eva longoria e skit cool:) kolla bara detta klippet:O

http://www.youtube.com/watch?v=FGXM2hpYW4Q&feature=related

visst det kanske bara e en roll , men ändå hon e bra:)

plus att jag har så sjukt mkt som jag vill lära mig:O t.ex street dance , problemet är ju bara det att jag e sjukt kass på att dansaxD
sen vill jag kunna måla graffiti:) visst alla kan väl måla men jag vill vara grym inte bara måla lite streckgubbar hit o dit utan riktig jäkla cool graffiti:)

det skulle vara grymt:)
men ska ladda upp lite bilder på datan nu:)
hörs senare:)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0