tonårstänk


fan va ajg blir lack nu fan . jag vet inte vem jag ska snacka med och vet inte hur jag ska göra me mitt liv . jag har en massa val o göra och vet inte vilka beslut jag ska fatta fan allt bara faller samman mer och mer ,, jag behöver seriöst hjälp. men av vem, psykolog elr kurator? massa snack om att jag ska gå dit hela tiden men hur ska de kunna hjälpa. kan det inte va som när man var liten? att det fanns knappt nårra problem och man var glad nästan hela tiden förutom när man gick in i bordet elr ramlade.
att man var kär i sin pappa och man brydde sig inte ens om att han var tillsammans med mamma. att man var kompis med alla ovasett kön och ingen brydde sig om vilka kläder man hade och hur amn såg ut i ren allmänhet.
det va bättre förr, just nu är det mesta bara skit  kanske en del av att vara tonåring men varför ,? e man ung ska man vara ung också man ska göra misstagen som unga gör men vad man än gör får man skit för.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0