sweet home .. again:)


är hemma igen , fryser som fan gör jag dock därför jag har mössa på mej och min älskade pippi tröja som mormor sticka till mig för många år sen:) meningen att den ska vara jätte stor men den sitter som en vanlig tröja nu :)
vet inte hur kvällen ser ut för mig riktigt , blir nog att plocka runt lite=städa och dra fram typ:)
ska leta fram lite pyssel o sånt najs bajsigt:) ska till min kompis imorgon o ha lite julmys typ , så vi ska baka pepparkakor o göra mozartskulor elr va det heter , o sen typ små tomtar o sånt av mandelmassa o sen lite vanligt julpyssel:) ska bli ytters trevligt faktiskt och bilder kommer , dock kan jag inte lägga upp fler än en bild åt gången i mina inlägg, vet inte riktigt vrf funkar på andras datorer men inte på min , man ska ju kunna trycka på infoga bild ikonen men när jag trycker där kommer inte "bildarkivet" upp utan det är bara helt vitt, så om någon vet hur jag ska göra så säg gärna till :)
men ska gå o leta fram lite pyssel innan jag glömmer det:)
puss<3
förresten tyck va ni vill om bilden men både ni och jag vet att det e roligare attt läsa bloggar med bilder elr hur? sen får bilden se ut som den vill för jag är ingen fotomodell:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0