spaa:)



gjorde daim innan , elr det smakade inte daim så fejkdaim va det väl mer xD
jag mår lite så där halv dåligt, vet inte riktigt varför kan ju vara tack vare minnessaken idag elr nåt..
vill komma på lite andra tankar så funderar på att ha lite spa kväll, men ändå orkar jag inte.

men mitt hår behöver hårinpackas efter min failade färgning för några veckor sen , som ni inte har hört om va?:P
haha kan ju lika gärna dra det här o nu:P ja skulle färga håret blont , är ju blond egentligen xD
så vi köpte2 st mood slingblond 101 och slingade , sen när håret var urtvättat o hade torkat så va inte hela håret slingat utan vi hade missat lite, men mitt mål va ju att jag skulle blondera hela håret och me tanke på att det va så gott som blont då efter slingningen så gjorde vi en helblondering oxå från mood för att få de rätt blonda slingorna ljusare.. men det var ett misstag för när vi tvättade ur håret och det torkade var håret uppe på huvvet gul/orange och från öronen och neråt var det blont/vitt så det va ju bara till att färga håret i en annan färg:P
så nu är mitt hår iaf jätte tort efter detta, inte så slitet men torrt och stört xD

så som sagt jag skulle behöva göra:

  • Hårinpackning,massor faktiskt xD
  • ansiktsmask- inte för att jag ahr dålig hy , men den e rätt torr så skulle behövas återfuktas  :)
  • hand och fotvård:)
  • raka benen o allt:) va inte så länge sen men ändå, när man ändå e igång så:)
  • Plocka ögonbrynen
skulle vara skönt o bara tänka på sej själv för ett tag, bara tänka på att se bättre ut, för det e rätt lätt att göra :)

får göra det i morgon ist:) ska ändå sticka o träna i mån så kan ha en hälsodag/avslappningsdag i mån:)
blir en bra och lugn avslutning på lovet:) för skolan börjar på måndag igen.. fuck

men  hörs i mån hejsvejs:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0