sitter o läser i..

sitter o läser i massa söta böckersom jag fått av mormor där i står det massa som barn har skrivit o skickat in :p
tex:


"Gode gud
jag vet att man ska tycka om sin nästa men om håkan fortsätter att ta min ena skridsko kommer jag faktiskt att slå honom. /bertil"

"käre gud, jag vet att det står att man ska vända andra kinden till men vad gör jag om min syster slår mig på ögat? /teresa"

"de hade ingen tandkräm förr, så då kunde tandtrollen leva loppan / mattis 7 år"

"förr i tiden hade de inte uppfunnit grisen än. då fanns det bara vildsvin.... och så adam och eva! /August 5 år"

"väldigt gamla människor var faktiskt apor när de var små /fredrik 4 år"

"gamla människor kan vara bra att tvätta golv med. /lasse 5 år"

"en psykolog är en galen man som slår tanter /emeli 6 år"

finns en massa fler , orkar dock inte skriva alla :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0