plugga färdigt

elr ja typ iaf, tänker inte plugga mer nu , för nu ska jag inviga våran nya dusch , sen ska jag lägga mej i min älskade säng o sova:) om ni inte redan har fattat det så älskar jag att sova , när jag väl sover:) tråkigt o gå o lägga sej för att vara pigg till skolan?:P
det snöar massa ute förresten o glittrar på gatan under lyktstolparna:) vackert:P
har snöat konstant i 2 dygn nu , fast typ skit små glittrande snöflingor som flyger omkring såe inte mkt mer än 1 dm på marken men det är awesome ändå:)
i mån blir det talangjakt på skolan, vilket jag tycker ska bli lite kul o se på:)
men jajaj va jag skriver;p ska duscha nu iaf:)
gonatt på er gobitar:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0