nagel olja= guld:)

sitter med nattlinne och med en handduk på huvvet och har lite handvård:)
jag har en produkt som är som en olja för nagelbanden och naglarna , den reparerar trasiga nagelband och gör nageln starkare:) jag trodde först inte att den skulle fungera, men det gjorde den verkligen och jag har använt den mkt:)
vet tyvärr inte vart den är köpt för mamma köpte den till mej för nåt år sen och jag vet inte vad det heter mer än nail care oil heller :)
men den är iallafall jäkligt bra:) det jag menar me detta är att nagel olja är bra överhuvudtaget :)
har provat andra och dom har oxå varit bra:)

men jag ska fortsätta med det jag håller på me kan inte skriva mer för blir kladdig av oljan och vill inte få ett oljigt tangentbord;P
puss gonatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0