massmedia

massmedia påverkar oss människor mer än vi tror haar jag insett nu efter att ha snackat massa om det på so:n .
jag satt o kollade igenom gamla bilder och hitta denna bild som min syster tog på mej för två år sen , jag tyckte att jag var jätte tjock , helt seriöst nu , jag hatade seriöst min kropp jag tyckte att jag var jätte mkt större än alla andra och jag försökte till och med att gå ner i vikt .. det är sjukt för jag insåg aldrig att jag faktiskt var smal , nu bryr jag mej inte om hur jag ser ut lika mkt , jag har inte drömkroppen men jag tänker inte heller träna som fan o gå på kissies kaloriräknings diet heller för den delen bara för att andra ska tycka om mej , jag är relativt nöjd över min kropp nu idag:)
men kolla lixom på bilden mina armar är skit smala  :O och mina ben är bara kött o ben ..
gå inte över till den onda sidan , ni är fina som ni är och så länge ni är nöjda med er själva så är det som det ska vara:)



(jag gör asgarv på bilden samtidigt som jag räcker ut tungan därför gjorde jag den stiliga paint saken över ;P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0