lördagkvälls svammel:)

inne igen efter en välbehövd promenad:P
haha vi gick o pratade om att det faktiskt är första advent nästa vecka , vilket jag tycker är skit mysigt för jag älskar när man sätter upp adventljusstakar och allt var det är:)
funderar faktiskt på ifall jag ska sätta mej och rita något elr om jag helt enkelt ska gå o lägga mej , fast det känns rätt uteslutet att gå å lägga sig klockan tio en lördag kväll;P
får se vad jag gör helt enkelt, ska kankse skriva en liten önskelista till tomten? för att han (mamma o pappa) ska veta vad jag vill ha i julklapp!
Ha en  bra lördagskväll för det ska jag försöka ha:)
säger faktiskt godnatt nu , eftersom jag inte kommer skriva mer i kväll ;))
puss<3



bild på mej från julafton för två år sen:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0