lördag


jag har varit vaken sen nio , ville inte kasta bort hela dagen på att sova , dock låg jag o lipa o kolla på djungelboken 2 ist så det var ju inte mkt bättre:P
igår snöa det som fan o det va faktiskt rätt mkt snö men nu så smälter allt o det e typ bara slask .. känns väldigt onödigt då:P

jag hostar as mkt men det hör j lite till vintern elr hur? för man kna ju faktiskt säga att det är vinter nu tycker jag:)
dagen ser rätt chill ut:) jag ska antagligen till stan en snabbis, får mina pengar idag(Y)
sen ska jag och min syster dra till gymmet o "fettet ska brinna" vet inte riktigt än hur kvällen blir :P
men jag ska göra nån god lunch nu :) hejsvejs<3

bjuder på en 1.5 år gammal bild då jag var kind of blond:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0