jag stör mej på att man måste ha rubrik hela tiden?

som ni märker e jag inte på bästa humöret , men det beror på vissa saker , två saker som jag vill säga är att jag stör mej som fan på folk som är fake och folk som försöker vara precis som andra, visst man kan ha en förebild det e lugnt men man behöver ju inte låssas vara precis lika dan för det?

det finns en som försöker vara som jag m jag stör mej , hon låssas ha samma stil som mej och låssas vilja ha lika dana saker jag förstår lixom inte vrf? vrf inte bara ha sin egna stil det ser ju bara fail ut om man försöker se lika dan ut och vara som nån annan , ååh jag blir frustrerad,, om jag gör nåt gör hon lika dant ohh , jag vet jag e löjlig nu men va bara tvungen å få ur mej det;P
det kanske är någon av er som läser detta som känner igen sig i detta och har lite förståelse iaf xD

jaja , nu e det massa snö ute iaf, har snöat i flera timmar nu, jag vill ut o ha snöbolls krig , det e ju så kul men man fryser händerna av sej och det  svider av kyla i ansiktet när man för snö i det :P
men det hör ju till elr hur?:)

sitter o kollar på massa olika kläderssidor:) jag älskar kläder , synd att jag lever på mitt barnbidrag så har inte så mkt pengar till kläder;P
Skor älskar jag oxå , fast det kanske hör till kläder men ändå..  tycker om det mesta när det gäller Mode o sånt :P
tycker om utstickande kläder och stilar..  älskar färg och sånt som drar folks blickar till en:)
älskar skor , udda och coola skor:) klack elr inte spelar ingen roll för jag tycker om det mesta:P
gillar att inreda och har ett öga för det, och jag har lätt för att sätta mig in i min omgivning:)

men jag ska gå å äta , kalopps me älgkött, det e gott:) iaf älgkött, aja vi hörs senare, ska ge er lite smakprov på vad jag gillar för stil o så:)
puss o hejs banan mos:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0