Hos emilia:D

sitter hemma hos emilia o kollar på ice age 3 för andra gången för att vi typ missa hela filmen första gången , fast det gör vi nu med för vi båda två sitter som två geeks vid varsin data och sitter o skriver me massa på msn , facebook och allt va det nu e :P
försöker att ladda ner blasterball 3 men det går ju inte direkt fort, eller så är det bara jag som är jävligt otålig xD
måste bara säga att emilias lillebror e sjukt gullig förresten...<3 fast det e ju hon me:) och nej jag e inte lesbisk:P
eftersom jag ändå redan sitter å skriver ett inlägg kan jag ju lika gärna göra en töntig frågesak så ni får veta lite onödig fakta om mej:D

 Fyra frågor om förhållanden;

är du singel? - yes box:)
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ja det gör ja la;P
hur många har du varit kär i? -  ingen typ , mn har gillat en person jäkligt mkt
är du kär just nu? - nej


Tio frågor om dig själv;

namn? - Rebecka
när fyller du år? - 7 mars
några piercingar? - läppen
vad har du på dig just nu? -jeans,t-shirt o myströja:)
vilken årstid är bäst? - sommar och vinter tror jag;)
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? -  sovmorgon vakna jämte någon man tycker om :)
vad tycker du mest om hos dig själv? - Ögonen och min läppar även mina armar, faktiskt:D
vad är du bra på? - prata med alla olika människor,skratta o musik:)
vem älskar du mest på denna jorden - jadu , svår fråga vet faktiskt inte :O känner ju inte alla xD

10 frågor om dina vänner;


vem vet allt om dig? - ingen
vem är den roligaste av dina vänner? -adina, emilia:)
vem är snyggast av dina vänner? - david
vem är mest partyprisse? - sebastian
vem är den du helst har filmkväll med? - min syster lisa :) hon o jag garvar åt samma och har samma filmsmak typ iaf:)
vem av dina vänner är mest "evil"? - jag(Y)


10 Frågor om din familj;

vem står dig närmast? - lisa
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - jaa , elr beror på på vilket sett:P
vem är farligast i din familj? - petra
vem ser roligast ut i din familj? - pappa 
vem är coolast? - jag
har ni något husdjur? - japp en hund:)
vem har du mest gemensamt med? - lisa tror jag:D
vem står för underhållningen? -Petra och jag , när vi tjaffsar:D
vem sover du oftast med? - mej själv, annars lisa:) när vi somnar framför tv:n:)
roligaste kvällen med familjemedlem? - lisa

10 frågor om idag;

vad har du gjort? -sovit, käkat halstabletter kollat film o serier o vart me emilia:D
har du varit glad idag? -¨ja det e ja la:)
har du varit ledsen idag? - jaa
har du gjort något bra idag? - ja jag gör alltid bra saker:)
vad ska du göra nu? - sitta här, gå ut en sväng sen o kolla film efter det:D
har du gjort något dåligt idag? - absolut inte;)
vad har du ätit idag? - chips o våfflor muuums
har du duschat idag? - yes sir
är du trött nu? -  haha ne håller på å bli über pigg:D
vad händer imorrn? - sova, o sen får jag se
Går du i skolan? - yes jag e ett smart ass(Y)
Har du varit i skolan idag? - aah absolut , jag går i skolan på loven:)

Annat;
Hur mår du just nu? - helt okej
Har du piercat dig? - ja?
Annat? - yeeeeeeeeey

Telefon/mobil;

Vem ringde dig senast? - jarla (rickard)
Vem ringde du senast? - mamma tror jag;)
Vem sms:a till dig senast? -basse
Vem sms:a du till senast? -basse

Övrigt;

Är du hungrig nu? - itne så men vill ha cola:)
Vad är klockan nu just nu? - 00.07
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg.se, facebook,bdb(Y)

Familj;

Hur länge sen var det du träffa din morsa? - nårra timmar sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa? -  nårra timmar sen

Sport;

Går du på någon sport? - nej
I så fall, vilken/vilka?
Trivs du med den sporten? - absolut:)
Tycker du att den sporten är rolig? - awesome
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? - ja jag blir på skit bra humör så jag gör glädje dansen i fem timmar efteråt:)

Övrigt;


Gillar du punk? - ja , lyssnar på allt:)
Har du sminkat dig idag? - aah:)
Isåfall, vad för smink? - mascara o foundation
Vad har du på dig för trosor/kalsonger just nu? - hipsters
Hur ser de ut? - svarta me en kossa på:)
Vad har du för bh/topp på dig just nu? - vit t-shirt bh 
Hur ser den ut? vit o spets typ? o ja jag kollade:)


Musik;

Lyssnar du på musik just nu? - aa
I så fall, vilken låt för tillfället? - viva la vida me darin , emilia som satte på låten xD
Vad gillar du för musik? -det mesta , men inte allt:P

Kläder;

Har du fler än 4 linnen? - haha jag har en hel låda me linnen
Har du fler än 3 jeans? - jauup
Har du fler än 5 tröjor? - ja
Har du resteröds-trosor? -nej
Har du en vit bh/topp? - ja
Har du en svart bh/topp? - ja


Smink o hår;

Använder du mascara? - ja
Använder du Wax? - inte ofta:P
Använder du ögonskugga? - inte ofta
Använder du kajal? -ïnte så mkt nu längre:)
Använder du hårspray? - ja,ibland
Använder du volymspray? - ne
Andänder du mousse? -inte ofta
Använder du deodorant? - ja
Använder du skinspray? - ne
Använder du parfym? - ja
Använder du läppglans/läppstift? - händer
Använder du brunkräm/foundation? - ja
Använder du rouge? - ibland:)
Uppsatt hår eller hängande? - båda
Plattar/lockar du håret varje dag? - ne
Duschar du varje dag? - aah typ,
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - hade fått måla varje dag då:P så nej


Kärlek;

Är du kär just nu?- fortfarande nej
Har du kysst någon idag? - nej
Har du ett förhållande? - nej
När går gränsen vid otrohet? - hångel elr sex
Är du romantisk? - haha lite kanske
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - ne
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - hahahaha aa
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - martin:)
Hur länge höll det? -nån dag:)
Hur länge var ditt kortaste? -nån timma:)
Vill du vara singel eller ha ett förhållande?- hittar jag nån bra vill jag ha ett förhållande annars kkan jag lika gärna vara singel
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej
Är du en bra pojk/flickvän? -får väl hoppas på det:P
Vem sov du senast bredvid? - emilia
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - säger inte här
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? -ne
När fick du din första kyss? - när jag va 12-13 asså kyss då
Hur gamla va dina föräldrar när dom blev tsm? - 20 kanske
Har du ngn gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - ne
Skulle du kunna tatuera in din älsklings namn på armen? - nej tror inte det
Har du mest blivit dumpad elr har du dumpat mest? -dumpat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0