Hos emilia:)

sitter i soffan hemma hos emilia och kollar på vem kan slå filip och fredrik:) är lätt på deras sida:)
ska snart gå åka hem o sova-.-' ska upp tidigt som faen i mån .. kl 6 YEey älskar att behöva gå upp så tidigt bara för att jag måste åka buss till skolan ..
jag vill ha längre lov, jag pallar inte skolan  skönt att det är massa luciaövningar och gymnasiebesök nu:)
ska antagligen sjunga på lucia och så:)
gymnasiet vet jag inte rikigt med men ska nog antagligen gå omvårnad me musik profil:)

men jag säger gonatt nu för jag kommer inte skriva mer i kväll:)
ha en fortsatt bra kväll:)

kommentera gärna om ni har lite tips till gymnasiet å så:)

pusshejs i lingonskogen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0