hejsansvejsan i pepparkakslandet:)





jag har lite smått kul för mej själv:) ska ju renovera rummet jag ska få så mamma o pappa har flyttat ut massa möbler, så det ekar i rummet här jag har datan så jag sitter o sjunger o massa så det låter lite som om jag har auto-tune haha :P
har iallafall varit hos min kompis lisa större del av dagen där jag och hon bakade pepparkakor o annat skojj:)
innan det var jag i stan med mamsen o kollade efter tapeter o det hitta jag typ ljusa neutrala tapeter me blommor o löv o sånt på:) helt okej o absolut värda 179 kr för två rullar lixom:)
sen skulle jag springa in på lindex lite fort o köpa en ny foundation och blir helt kär när jag jag ser denna tröja
så jag var tvungen o köpa den oxå , utan att ens prova den för det hade jag inte tid för xd



2 bilder från mitt och lisas Julpyssel oxå :) lisa som bakar:)


lisa som bakar:)

mina fina pepparkakor:)

jag ska fixa en sak nu , kanske visas på bloggen sen , hörs sen:) puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0