hejhejhejhejhej:)

ooh jag har haft världens bloggtorka och har därför knappt skrivit nånting denna vecka..
jag har färgat håret nu iaf:) har inga bra bilder , tog en snabb bild i morse bara för skojjs skull dock blev den inte jätte lyckad håret ser ungefär ut sådär e typ röd brunt irl :) på bilden ser det mest mörkt ut^^



resten av denna fredag kväll ser rätt lugn ut, sitter nu o målar o lyssnar på status quo  ( pappas lista på spotify:)
fast jag klagar inte jag tycker om dom:)
kan hända att jag ska ut o träffa ett par kompisar senare , men det beror på ifall jag orkar dra mig ut i detta kalla snöiga sverige:p
jag ska fortsätta sitta o lyssna på status o måla vidare . bild kanske kommer :P
hejs:)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0